  • Data: 2009-06-09 08:33:23
    Temat: Re: TPSA, costam-inkaso, windykacja
    Od: "z...@g...com" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Cze, 10:18, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    30 zł - opłata sądowa
    >    60zł - adwokat dla strony przeciwnej

    Dzięki. A czy jeszcze coś mogą żądać?

    >   15% nie mnie niż 1/10 średniego wynagrodzenia - coś trochę ponad
    > 200zł. Z tym że komornik będzie jak wyrok już będzie prawomocny i nie
    > zapłacisz. Jeśli po wyroku zapłaciłbyś dobrowolnie, to jest oczywiste,
    > że kosztów komorniczych nie będzie.

    Aha, czyli mogę się przetestować za 90zł :)
    A czy działa tutaj zasada że powód idzie za sądem pozwanego
    i czy to ma wpływ na koszty? Oni są z drugiego końca Polski.
    Znalazłem w necie posty ludzi, którzy dostali wyrok nakazowy
    z "ich" sądu - a to by mi zwiększyło trochę koszty, a co ważniejsze
    straciłbym sporo czasu.