  • Data: 2004-06-04 21:08:12
    Temat: Re: TPSA a prawo...
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej D. wrote:

    > Ależ skąd! Ja się do wszystkich diablów domagam tych faktur! A TPSA mi nie
    > przesyła! Nie wiem, ile wydzwoniłem, nie wiem ile mam zaplacić... a przecież
    > kiedyś przyjdzie rachunek! Tylko, czy bedzie mnie wtedy stać na jego zaplatę.
    A co zrobiłeś z pieniędzmi, które normalnie byś już dawno zapłacił.
    Zamiast przepić trzeba było odłożyć.

    > Ponawiam pytanie: czy to jest fair? czy ja z powodu burdelu TPSA mam
    > oszczedzać piniązki na niewystwione przez nich w czasie faktury? Ile mam tych
    > pieniedzy gromadzic????

    Kurde.
    Nie dość, że od ciebie kasy nie zabierają, to jeszcze ma pretensje.
    To płać po 100 zł/ 1000 zł miesięcznie, w zależności ile uważasz, ot tak
    po prostu.
    Nie będziesz miał wtedy pretensji, że kasy nie chcą.