  • Data: 2004-06-04 12:37:22
    Temat: Re: TPSA a prawo...
    Od: "Andrzej D." <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i siedzi sie rok i czeka z nadzieją, ze moze nie przysla ?
    > Nadal nie rozumiem takiego postepowania ...

    Ależ skąd! Ja się do wszystkich diablów domagam tych faktur! A TPSA mi nie
    przesyła! Nie wiem, ile wydzwoniłem, nie wiem ile mam zaplacić... a przecież
    kiedyś przyjdzie rachunek! Tylko, czy bedzie mnie wtedy stać na jego zaplatę.
    Ponawiam pytanie: czy to jest fair? czy ja z powodu burdelu TPSA mam
    oszczedzać piniązki na niewystwione przez nich w czasie faktury? Ile mam tych
    pieniedzy gromadzic????

    Andrzej