    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA a prawo...
    Date: Fri, 4 Jun 2004 12:28:11 +0000 (UTC)

    KrzysiekPP wrote:

    > No i siedzi sie rok i czeka z nadzieją, ze moze nie przysla ?
    > Nadal nie rozumiem takiego postepowania ...

    Dzwonisz dziesiątki razy na blulajn, z żądaniem przysłania faktury.
    Za kazdym razem uzyskujesz odpowiedź "już wysyłam", ale jakos
    automagicznie giną po drodze te faktury.
    Zapłacić bez faktury nie możesz bo cię dupnie urząd skarbowy jak ci
    sprawdzi księgi.
    Srał pies już wysokość, tę ci podadza na blulajn (albo i nie), ale nie
    masz dokumentu upoważniającego cię do wyjęcia pieniedzy z konta firmy!
    To naprawdę tak trudno zrozumieć? Udajesz idiotę?

    --
    Pozdro
    Massai