eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSARe: TPSA
  • Data: 2006-04-22 00:50:25
    Temat: Re: TPSA
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piter napisał(a):
    >
    > Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:e1ijlh$i3i$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >> No właśnie informowałam ich że nie wyrażam zgody i ta informacja była
    >> odnotowana-ale to nie pomaga. Co do drugiego pomysłu to za każdym razem
    >> dzwoni inna osoba, a nie sądzę żeby tepsa przejeła się rachunkiem za 10
    >> minut połaczenia.
    >
    > Rachunkiem sie pewnie nie przejma ale gosc czekajacy przy telefonie z
    > lekka sie zdenerwuje :)

    Taktyka niedobra. Natręt rozłączy się. Lepiej jest wysłuchać cierpliwie
    (tzn stworzyć wrażenie słuchania oferty a w rzeczywistości puszczać
    słowa "na durch"), i po sakramentalnym "czy jest pan zainteresowany"
    zadawać pytania - takie żeby zadanie pytania było krótkie zaś odpowiedź
    długa. Po wyjaśnieniu ze strony natręta zadajemy następne pytanie i tak
    w kółko.

    Można też poprosić o powtórzenie wszystkiego "bo się w tym pogubiłem ...".

    Tak potraktowany natręt traci do 40 minut zanim się zorientuje że osoba
    po drugiej stronie albo go nie słucha, albo jest wyjątkowo niekumata i
    nie ma co tego ciągnąć.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1