  • Data: 2006-06-08 20:26:21
    Temat: Re: TP s.a. - Umowa.
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Darrek napisał(a):

    > Owszem, robią pomiary łącza ( tak zwany wywiad techniczny ) przed
    > podpisaniem umowy - co i w moim przypadku zostało sprawdzone z wynikiem
    > "pozytywnym" - dopiero później moglem jechac do nich i podpisywac umowe...
    > wiec czegos ja tu nie rozumiem... Umowa jest umową - podpisana więc
    > obowiązuje.

    No to w takim razie w Twoim przypadku ma zastosowanie § 20 regulaminu:

    1. TP zapłaci na rzecz Abonenta karę umowną:
    1) w wysokości 1/30 (słownie: jednej trzydziestej) miesięcznej opłaty
    abonamentowej -- za każdy dzień niedotrzymania z winy TP terminu
    rozpoczęcia świadczenia Usługi w danej lokalizacji,

    Na cokolwiek więcej możesz liczyć jedynie mając dobrego prawnika, ale i
    tu nie dawałbym więcej, niż 20% szans. A i tak powinieneś zaczekać do
    momentu, gsy to oni powiadomią Cię o tym, że nie chcą świadczyć ;-)

    > Nie rozumiem tu pewnej rzeczy - czy to znaczy, ze ja np. podpisujac sobie
    > umowe o... np. sprzedaż samochodu moge po danej transakcji zabrac samochod
    > bo mialem jeszcze do tej umowy regulamin ?

    Świadczenie usug telekomunikacyjnych podlega najpierw Prawu
    telekomunikacyjnemu, potem kodeksowi cywilnemu. W przypadku sprzedaży
    samochodu, nie ma ustawy prawo samochodowe ;-) więc od razu wpadamy w
    zakres KC ;-)

    M.