eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTP.S.A - brak odpowiedzi na reklamacjeRe: TP.S.A - brak odpowiedzi na reklamacje
  • Data: 2003-10-16 13:11:00
    Temat: Re: TP.S.A - brak odpowiedzi na reklamacje
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Rafal M <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "rutekp" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    > news:bmlskl$g2p$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > Witam,
    > >
    > > Co moge zrobic gdy TP.S.A nie odpisuje na reklamacje a co powinna
    > zrobic
    > > w ciagu 14 dni od otrzymania pisma?Tak jest w ich regulaminie dotyczacym
    > > uslugi. Czy jedyne wyjscie to sad, czy moze jakies inne instytucje tez
    > maja
    > > sie tym prawo zajac? Np. UOKiK?
    >
    > O ile sie nie myle, to jesli odpowiedzi na reklamacje nie ma w ciagu 14 dni
    > to jest ona domyslnie uznana za zasadna.
    >
    >


    Nie ma takiej regulacji 9jesli chodzi ousługi telekomunikacyjne),
    zwrócic się o interwencję do rzecznika konsumentów, lub Federacji KOnsumentów,

    pzdr

    marek radwański

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1