eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTK: Możnakarać pijanych rowerzystów jak kierowców - będzie Strassburg? › Re: TK: Możnakarać pijanych rowerzystów jak kierowców - będzie Strassburg?
  • Data: 2009-04-08 14:02:54
    Temat: Re: TK: Możnakarać pijanych rowerzystów jak kierowców - będzie Strassburg?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:08042009.576D680A@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > oj, oj, oj - chyba zbytnio generalizujesz.

    Skup się na meritum, a nie szukaj dziury w całym.
    Zwłaszcza jak widzisz smile na końcu zdania.
    Wkurza mnie, to że jak od razu nie napisze się czarno na białym wszystkich
    klauzul i wyjątków (a nawet się nad tym zastanawiałem, ale lenistwo
    zwyciężyło), to od razu ktoś zamiast wypowiadać się na temat, zaczyna
    doszukiwać się tych wyjątków.

    > Jest wiele, wiele, wiele miejsc i okolicznosci gdzie rowerem mozna bez
    > mandatu jezdzic po chodniku - napewno o tym wiesz...

    Wiem.
    I co to zmienia?