  • Data: 2005-01-24 09:20:14
    Temat: Re: TELE 2
    Od: "remeeq" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cst6db$il1$1@news.dialog.net.pl...
    > Ja mam takie pytanko. Bo nie daje mi to spokoju. Jak myslicie.. czy firma
    > TELE 2 ma zgode Telekomunikcji Polskiej na wykorzystanie jej nazwy w
    swoich
    > reklamach? Przeciez we wszystkich reklamach mowia, ze "U nas jest taniej
    niz
    > w TP S.A.". Jakos nie wierze, ze TP S.A. dala zgode konkurencji na
    > reklamowanie, ze sa drozsi. A wykozystanie nazwy firmy bez jej zgody jest
    > chyba sprzeczne z prawem.

    A czy to Twój kłopot?

    Kiedyś, kilka lat temu, w jednej z poznańskich, a w zasadzie wielkopolsich
    stacji radiowych była reklama eurocash i makro. Treść reklamy była mniej
    więcej taka:
    (to oczywiście prykład)
    "kukurydza pudliszki 200 gram, w eurocash 3,59, zł. W Macro a ż o 45 groszy
    drożej!!!...puszka pepsi w eurocash 1,50 zł, w makro aż o 30 groszy
    drożej!!!" itd, co chwilę mowa o innych produktach i porównanie dowodzące,
    że w macro cash & carry jest sporo drożej. Macro oczywiście pozwało
    ówczesnego włąściciela Euro cash-u -Jeronimo Retail Activity Polska
    (dzisiejszy Jeronimo Martins, właściciel biedronek), ale przegrało.