  • Data: 2005-07-21 09:05:37
    Temat: Re: TBS-y - jak to naprawdę jest?
    Od: "the.one" <t...@g...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "info" <t...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:dbm3om$8k3$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam wszystkich,
    > prawdopodobnie często był poruszany temat TBS-ów, ale nigdzie nie mogłem
    > uzyskać odpowiedzi na moje pytanie.
    > Czy ktoś się orientuje jak będzie wyglądała forma własności mieszkań
    > TBS-owskich za kilkanaście lub kilkadziesiąt lat?
    [...]

    Nie pakuj sie w TBS. Jesli chcesz mieszkanie finansowane z kredytu KFM to
    poszukaj spoldzielni mieszkaniowej, ktora tez buduje z tych srodkow. Ominiesz w
    ten sposob niektore beznadziejne pomysly jakie sa w TBSach - chodzi mi glownie o
    zmiane wysokosci "rat" kredytu w zaleznosci od wysokosci Twoich zarobkow. A czy
    mieszkanie bedzie kiedys Twoje to nikt nie wie. Ja sie pocieszam, ze moje
    mieszkanie spoldzielcze-lokatorskie (tez z KFM) moge komus wynajac jesli kiedys
    bedzie mnie stac na normalne mieszkanie wlasnosciowe. A rezygnowanie z tego
    mieszkania jest dla mnie wogole nieoplacalne - tak mi sie na razy wydaje.

    the.one