  • Data: 2005-10-13 07:49:36
    Temat: Re: TBS i komornik na koncie
    Od: "MagdaSW" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
    news:dil14q$33l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    | Dogadajcie się z dostawcami mediów, aby od teraz wpłacać rachunki
    | bezpośrednio do nich a nie poprzez TBS

    Głodówki jeszcze nie zaczęliśmy... ale wszystkie inne środki tak. Mamy już
    dogadane z dostawcami mediów. Jednak płacenie indywidualnie na każde z kont
    dostawców, brak jakichkolwiek rozliczeń to nie jest dobre rozwiązanie,
    tymczasowe, ale nie dobre.
    Sprawa w prokuraturze już jest i to nie jedna.
    Generalnie niestety brak rozwiązania.... :-((( jak na razie.

    I marze o zmianie mieszkania... albo nawet bardziej o normalnym, spokojnym
    mieszkaniu w TBS