  • Data: 2011-05-08 07:08:35
    Temat: Re: Szyld sklepu i wspolnota
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    > Zależy co rozumiesz przez "wiążące".
    >
    > Spróbuję ad absurdum: jak wspólnota uchwali, że mieszkańcy nie mogą
    > przyjmować w gości Murzynów, Chińczyków i cyklistów to taka uchwała
    > również będzie "wiążąca"?
    > W jakim rozumieniu?
    >
    > A uchwała o której mowa niczym się nie różni od mojego przykładu:
    > wprost narusza zapis konstytucyjny, tyle że nie ten o rasie i wyznaniu,
    > ale o ograniczaniu wolności (nakładanie przymusowych świadczeń
    > *osobistych* jest takim ograniczeniem, to nic innego niż tzw.
    > "nakaz pracy").

    Jak już sprowadzasz do absurdu to spójrzmy na to z drugiej strony - jak
    zamierzasz to egzekwować? Do sądu pójdziesz jak ktoś murzyna zaprosi?

    Tu sprawa jest jasna - elewacja jest własnością wspólnoty i to ona
    określa zasady na jakich cokolwiek na niej wieszasz. Nawet uchwała
    specjalnie potrzebna nie jest żeby zabronić powieszenia reklamy.

    Shrek.