  • Data: 2011-05-03 08:24:06
    Temat: Re: Szyld sklepu i wspolnota
    Od: Arek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kazdy w czynszu za lokal ma oplacone miejsce na szyld. U mnie wyszlo tak
    > ze elewacja jest zakryta plexa. Zreszta co by tam nie bylo to koles sie
    > czepia ze to na jego balkonie a prawda jest taka ze nawet 1cm mu nie
    > zachodzi na balkon

    Jednak z tego co piszesz, to Ty nie masz tej reklamy na elewacji, a
    zrobiłeś dziury w profilach alu. Z tego co widać na zdjęciu w tych
    profilach są szyby zespolone, jak więc masz zamiar to naprawić? -
    będziesz spawał i malował, czy zapchasz im dziurkę silikonem i
    będziesz miał gdzieś, że za kilka miesięcy silikon zacznie
    przepuszczać wodę, a oni się będą dziwić skąd im zacieka.
    Nie dziwię się, że ktoś ma na Ciebie nerwy bo tak prawdę powiedziawszy
    to zniszczyłeś to co tam jest wstawione i przypuszczam, że gdyby to
    oparło się o jakiegoś ubezpieczyciela to oni by mieli wymieniony cały
    fragment, a Ty popłynąłbyś na kilkanaście tyś.
    I piszę to z doświadczenia, w bloku gdzie robiłem izolację, ekipa
    ocieplała budynek, jakiś podobnie mądry patafian wpadł na pomysł, by
    siatkę ochronną przykręcić do profilu alu szyby wystawowej (3 na 6
    metrów, a montowana była miesiąc wcześniej w jednym kawałku).
    Właściciel nic im nie powiedział, zadzwonił po inspektora nadzoru,
    potem po ubezpieczyciela. Inspektor próbował sprawę załagodzić, że
    zakleją zamalują i odpicują, ale ubezpieczyciel orzekł, że okna są
    zniszczone i gość wymienił na nowe, a oni bulili za demontaż i montaż
    + okna, kafelkowanie wewnątrz przy oknach i ponowne wykończyć musieli
    ocieplenie wokół nich. Nie wiem na ile popłynęli, ale uwierz mi, że
    już żaden śrubki w okno nie wkręci.