    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szykanowanie
    Date: Sat, 24 Sep 2005 23:16:27 +0200

    Użytkownik <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:308b.000017fd.4335bf2d@newsgate.onet.pl...
    > I jeszcze jedno. Mieszka nas 4, więc zgodziłem się na 1/4 wszystkich
    opłat. On
    > do tego dolicza około 100zł "dodatkowych kosztów", czy ma do tego
    prawo?

    Co do zasady, to kwestia umowy. Tu nie ma czegoś takiego, jak prawo,
    bo prawo tego nie normuje. Tylko, że to jego 100 zł to już czysty jego
    dochód. Z lekka w mojej ocenie niezgodne z moim odczuciem zasad
    współżycia społecznego. Ot i tyle.

    A odpowiadając na poprzedni post, to w praktyce raczej sądownie mu
    przychodzić nie zabronisz. Jego groźby można by było ewentualnie
    podciągnąć pod groźby karalne popełnienia czynu z art. 212 kk.
    Strasznie cieniutkie no i na własnego ojca. To już moim zdaniem
    ostateczność, bo się straszne piekło w domu zrobi.

    A nie myśleliście o leczeniu go z alkoholizmu? Bo to nie jest
    normalne, jak ojciec próbuje szkodzić własnemu dziecku w sposób, który
    jemu korzyści już chyba żadnej nie przyniesie, Co mu przyjdzie z
    Twojego bezrobocia?