  • Data: 2007-03-22 18:51:31
    Temat: Re: Szybkie pytanie o gwarancję.
    Od: "hefal" <h...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon Fortuna" <s...@N...com> napisał w wiadomości
    news:etuinb$51j$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam serdecznie,
    > mam świadomość tego, że temat był wałkowany setki razy, ale proszę
    > tylko o szybką odpowiedź.
    > Kupiłem dziś ładowarkę do telefonu w komisie, mam na nią paragon i
    > oryginalne pudełko. W ładowarce po kilku godzinach zepsuła się wtyczka.
    > Czy z samym paragonem mogę żądać od sprzedawcy zwrotu pieniędzy/wymiany
    > towaru? Wielkie dzięki z góry.

    * Niezgodność z umową wymaga tylko li paragonu do ewentualnej reklamacji.
    O zwrot możesz prosić, o wymianę również. Ale sprzedawca ma obowiązek
    tylko do ustosunkowania się w ciągu 14 dni i może wtedy oddać zreperowany
    lub nowy. Więc jedyna opcja to polubowne załatwienie sprawy. Normalny
    sprzedawca wymieniłby Ci na nowy :)

    ZDrawim.