    From: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szok
    Date: Mon, 22 Dec 2003 00:52:32 +0100

    Użytkownik "zajac" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:bs58pv$rvu$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Sorki ze bede odpowiadal na posta a nie na pytania na koncu :) bo uwazam ze
    to pierdoly ...

    > Mam 22 lata

    skoncz studia i takie tam ... a potem pogadamy ...
    zajmij sie waznymi rzeczami a nie takimi pierdolami ...

    > We wstępie zaznyczylem iż jest on ważny przynajmniej z mojego punktu
    > widzenia. Wychowałem się jeszcze w czasach fartuszków szkolnych i kijka
    > jako solidnej metody wychowawczej ale dziękuje Rodzica, Bogu, Pedagogom że
    > jeszcze im się chciało że jeszcze mieli czas, sile i chęci żeby dorzucić
    > pozytywne 5 groszy do mojego prawidłowego rozwoju,

    cholera starszy jestem (niewiele ale jednak) i nie pamietam kijka ...
    fartuszki to moze, ale kijek ??? cos tutaj niepasi ...

    > Czy Bóg opuścił ten strajkujący i skorumpowany kraj ?

    No i wszystko jasne ...

    > Pozostał tylko wyścig szczurów i telewizja która rujnuje Nasza młodzież,

    Nasza to bedzie wtedy kiedy bedziesz mial sam dziecko ... teraz to jest
    czyjas mlodziez ... albo raczej ta TV rujnuje Ciebie ...

    > Wyrażam tylko głęboką nadzieje ze po ostatnim odcinku "papki" nikt nikomu
    > nie uciął integralnej części ciała.

    niepodoba sie to po co to ogladasz ??? naprawde nie rozumiem takich
    pieniaczy i "ulepszaczy spolecznych" jak ty ...

    > Dziękuje ze mogłem to napisać i Pani wysłać, może dział kultura będzie coś
    > chciał z tym zrobić bo w "MTV" nawet nie odpowiedziano na list w którym
    > wskazałem na istotne uchybienia w ich przekazie."

    Zawsze mily, zawsze uczynny nawet jak jak komus kolo dupy robi ... kopia
    zachowania o.Rydzyka ?
    a na co mieli odpowiadac ? na slowa jakby zywcem wziete z ust o.Rydzyka ?

    > Pytanie 1 : Kto nadzoruje w Polsce media prywatne ? Czy jest to KRRiTV ?

    ano nadzoruje

    > Pytanie 2 : Kto może sie zainteresowac tym negatywnym przekazem oprócz
    > mnie ?

    ludzie jakos maja taka perwersyjna przyjemnosc dopieprzania sie do glupot i
    malo waznych spraw ... ale oprocz zrobienia dobrej reklamy danemu
    filmowi/programowi/muzyce nic to nie zmienia ...
    Film Ksiadz sam w sobie slaby nieciekawy za pomoca babinek z krzyzami ktore
    w kinie w zyciu nie byly stal sie nagle znany niesamowicie
    Film "People vs. Larry Flynt" takze zyskal "dobra" passe za pomoca tych
    samych babinek...
    Film "Dogma" mial podobnie
    Film "Pasja" zapewne bedzie w ten sam sposob reklamowany ...
    A ty jeszcze dorzucasz do tej listy nastepny program ktory sam w sobie jest
    niczym ... tylko nadmierne rozdmuchanie jego istnienia powoduje ze jeszcze
    wiecej dzieciakow go oglada ...

    > Drobna uwaga : Z racji mojego wieku (a jestem jeszcze szczylem) prosze o
    > wyrozumiałośc dla mnie a przede wszystkim o powstrzymanie sie od
    > komentarzy typu "Ty i tak Świata nie zmienisz" bo widać ze mi sie chce.

    swiat moze i zmienisz ... ale najpierw zacznij zajmowac sie waznymi rzeczami
    Trendy wlasnie sa te panienki z teledyskow Snoop Doggy Dog traca na noc
    ubranka ... Czy naprawde to jest takie zle ?
    Mozna zabijac w filmach ale jak jest troche golizny to film dostaje czerwone
    oznaczenie ?

    Program jaki jest wiadomo ...
    Jesli widziales ze reka jest sztuczna to znaczy ze mieli taki zamiar ...
    Osobiscie uwazam ze ten program pasowac moze glownie w USA gdzie problem
    murzynow i nacji innych od "orginalnych USAmanow" jest znaczacy...

    > Pozdrowienia dla grupy !

    Pozdrowienia dla Ciebie takze