  • Data: 2010-05-03 20:16:10
    Temat: Re: Szmaciana konstytucja polska do podtarcia dupy
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:hrn825$aeo$2@news.onet.pl...
    >A co ma konstutucja do jej pszestszegania?
    > Nie ona winna.
    > Konstytucja była by winna, gdyby stanowiła,
    > że głos ma być oddany na księżycu.
    >
    > A, że komisja ma konstytucję w dupie, to nie wina konstytucji.

    Abstrahując od powyższego, ale ci, co powinni strzec zapisów konstytucji, jakie
    by one nie były, też do świętych nie należą. Niech tylko małym przykładem tu
    będzie stanowisko Trybunału Konstytucyjnego w sprawie przepisów dot. kapitału
    początkowego www.zus-okrada-ludzi.za.pl Patrz zakładka wyrok
    Trybunału Konstytucyjnego i mój komentarz na stronie głównej...

    boukun