  • Data: 2010-05-04 16:31:59
    Temat: Re: Szmaciana konstytucja polska do podtarcia dupy
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:455e899d-4583-4ee2-a4a5-073376389491@24g2000yqy
    .googlegroups.com...
    On May 4, 1:18 am, PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > Tzn.? Ktoś Ci bronił? Zdaje się, że Art. 79 Ci to gwarantuje.

    chodzi mu o przymus adwokacki - on by chcial samodzielnie wprost
    zaskarzyc, a nie z pomoca pelnomocnika ;)

    Dokładnie, tak jak to czyniłem w Niemczech i to skutecznie.
    http://www.bundesverfassungsgericht.de/entscheidunge
    n/rk20050317_1bvr134203.html
    Ich ustawa zasadnicza (Grundgesetz-GG) ma podobne regulacje na temat wniesienia
    skargi konstytucyjnej przez osoby fizyczne i nie ma w ich ustawie o Trubunale
    Konstytucyjnym dodatkowego wymogu - przymusu adwokackiego...

    boukun