  • Data: 2012-10-16 21:33:34
    Temat: Re: Szkolne mundurki
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-16 21:19, witek pisze:
    > Ło matko
    > to jeszcze ktoś pamieta o mundurkach?
    Niestety :-)

    > Coś zdaje się było o określeniu kolorów i co wolno nosic, ale nie zeby
    > konkretnej firmy.
    Hmmm. Może trochę przesadziłem. W statucie jest zapis przypominający
    trochę SIWZ w przetargach publicznych :-) Niby zwykła koszulka, ale z
    kołnierzykiem w określonym kolorze, więc można ją właściwie kupić tylko
    w firmie X, do tego musi być przyszyte logo szkoły, które można kupić
    ... w szkole :-)

    > W ktorej to szkole przechodzą samych siebie?
    Jedna z warszawskich podstawówek.

    Maciek