  • Data: 2002-05-30 15:48:37
    Temat: Re: Szkolenia komputerowe!!!!!!1
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jak juz zalozysz i spelnisz nizej podane wymagania, to ja bardzo chetnie
    >pojde na nauczyciela :)
    >A` propos... Jakie w takim wypadku powinienem posiadac
    papiery/kwalifikacje?

    Papiery jakiekolwiek, byle nie żółte.
    Kwalifikacje: podstawowa znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
    obsługa - WordPad, Paint, Saper i Pasjans, pożądana znajomość kinetyki myszy
    ;)))

    A na poważnie, to zależy od typu szkolenia. Żeby uczyć biurwy Windozy, Worda
    i Excela oraz myszkowania po necie musisz mieć tylko umiejętności
    dydaktyczne. Do szkoleń certyfikowanych - to czego wymaga dana firma.
    Zajrzyj np. na www.edukacja.com , www.ckzeto.com.pl/csi/prometric.htm.
    Zdobądź papiery trainera itp.
    Zdanie tych egzaminów nie jest takie łatwe ani tanie - mam MCP i wiem coś o
    tym.

    Jarek GG 3177036