  • Data: 2002-05-29 21:52:03
    Temat: Re: Szkolenia komputerowe!!!!!!1
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 May 2002 18:59:00 +0200, Vogel napisał/napisała:
    > Czy ktoś może mi pomóc. Chciałbym otworzyć ośrodek szkolenia który miał by
    > na celu szkolić ludzi w zakresie obsługi komputera oraz oprogramowania
    > biurowego itp. Jakie kroki prawne musze podjąć abym mógł takie szkolenia
    > prowadzić i wydawać zaświadczenia że taki kurs został ukończony przez daną
    > osobę.

    Jak juz zalozysz i spelnisz nizej podane wymagania, to ja bardzo chetnie
    pojde na nauczyciela :)

    A` propos... Jakie w takim wypadku powinienem posiadac papiery/kwalifikacje
    ?
    Mam wieloletnie doswiadczenie i juz prowadzilem 1 kurs/szkolenia :)

    --
    WWW: * http://www.ee.pw.edu.pl/~pomorskp * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701