  • Data: 2004-01-21 07:36:01
    Temat: Re: Szkola, "dowcipny" kolega i wypadek.
    Od: "asereje" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za odpowiedzi.
    Wynika z nich, ze jednak moja koncepcja
    odpowiedzialnosci szkoly byla nietrafna,
    ergo - odpowiedzialny jest wylacznie sprawca
    ( ew. jego rodzice ).

    Nie chodzi mi tu o jednorazowe odszkodowanie
    finansowe, lecz odpowiedzialnosc w razie, gdyby
    ( tfu,tfu... ) rehabilitacja nie dala dobrych efektow,
    innymi słowy byłby to jakis trwaly uszczerbek zdrowia.

    No coz, trzymajcie kciuki, zeby jednak dzieciak
    byl po tym wszystkim w pelni sprawny.

    pozdrawiam
    asereje