  • Data: 2003-09-14 01:30:05
    Temat: Re: Szkola a palenie [??]
    Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik znany jako Robert Tomasik mieszkający pod adresem
    <r...@g...pl> w poście bjqs5i$gu0$...@i...gazeta.pl
    napisał w ten deseń:

    > Bardzo oryginalne. A jak oni to księgują, no bo dla kogoś to 20 zł
    > stanowi dochód? I jeszcze nikt nie poszedł na skargę do prokuratury,
    > bo to mi śmierdzi szantażem na zasadzie, jak zapłacisz 20 zł, to nie
    > doniosę na Ciebie. Czego te szkoły uczą?

    Zysk nadzwyczajny?
    Weim, że na niektórych kopalniach złapany na dole posiadacz
    jakiegokolwiek tytoniu lub zapałek.zapalniczki za pierwszym razem
    musiał zapłacic około 500 PLN na jakiś dom dziecka albo PCK lub inna
    tego typu instytucję, za drugim razem wylatywał z pracy. Powiesz
    szantaż? Bo ja wiem? Jak ktoś tak głupi jest, że zwozi na dół fajki, to
    niech sie cieszy, że za pierwszym razem nie wyleciał. Dla mnie to był
    przejaw humanitaryzmu szefostwa. Ale to kopalnia, nie szkoła, więc
    reguły inne.
    pozdr
    Xena