  • Data: 2003-09-13 08:25:17
    Temat: Re: Szkola a palenie [??]
    Od: "Piotr Rusoł" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "svit|post" <svitkers@[spam!].zbluzgaj.net> napisał w wiadomości
    news:bjt0pm$nfv$1@news.onet.pl...
    > Kto: Piotr Rusoł
    > Skąd: p...@p...onet.pl

    > Mozesz rozwinac ta mysl ?? Czy tak samo jest w LO ?? [bo w gimnazjum
    > napewno] Jakies przepisy??

    Masz rację w LO jest już inaczej. Nauczyciele mogą zrobić taki numer:
    stawiają trzy oceny niedostateczne, aby uczeń mógł zimować musi być zgoda
    rady. Rada takiej zgody nie udziela no i papa szkoło. Ale na takich baranów
    stosujących metody zastraszania są też metody zastraszania i czysto
    malarskie ;-))

    Wybaczcie ale konkretnych przepisów nie przytoczę bo już nie pamiętam.
    Swojego czasu tego typu zjawiskami się zajmowałem bo miałem strasznie
    wrednych nauczycieli i dyrektora kombinatora. Dlatego cały czas musiałem
    mieć na nich haka prawnego. Pozatym obok mnie siedzi nauczyciel, najlepszy
    jakiego znam od prawa w szkole.

    Pozdrawiam

    PR