  • Data: 2005-01-22 11:33:30
    Temat: Re: Szkola
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:16qfnoccr239j.155org1yzdhkg.dlg@40tude.net Roman G.
    <r...@g...pl> pisze:

    > W każdej szkole może być inaczej. Sprawę ma regulować statut placówki.
    Może i tak, chociaż mnie się wydaje, że (przynajmniej dawniej) to wynikało z
    jakiegoś zewnętrznego aktu prawnego. Ale dokładnie nie wiem, jeszcze nigdy
    nie musiałem tego robić.

    > A czemu poleconym? Z czego wynika ten wymóg?
    To nie wymóg, to tak ustalono w szkole. Chyba żeby w razie czego mieć dowód
    zawiadomienia. Chociaż to kiepski dowód.

    > I egzamin sprawdzający potem?
    To była grubsza sprawa, bo w wyniku tej oceny on się załapał na skreślenie z
    listy uczniów. Ale został po interwencji przywrócony i chyba ustalono, że z
    tego przedmiotu był nieklasyfikowany (frekwencja) i realizował go w
    następnym roku, a resztę grzechów załatwiono normalnie - egzaminy poprawkowe
    (AFAIR, bo to kilka lat temu było).

    Jotte