    From: "news.tpi.pl" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szkoda parkingowa
    Date: Wed, 4 Aug 2004 16:45:44 +0200

    "Teo" <t...@i...pl> wrote in message
    news:cep55b$cvp$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Oparl sie? Jak sie oparl, ze grozi mu ucieczka z miejsca wypadku? Jesli
    nie
    > bylo rannych to nie byl wtedy wypadek, a stluczka, w takim razie co
    najwyzej
    > dostanie mandat i bedzie musial pokryc koszta naprawy.

    To niej tak do konca ze tylko mandat.

    Mialem podobna sytuacje z ta roznica ze to ja bylem poszkodowany. Zdarzenie
    identyczne z tym ze gosc cofajac na parkingu przed swoim zakladem pracy
    przerysowal mi tylny zderzak i jak gdyby nigdy nic zwyczajnie odjechal.
    Nawet sie nie obejrzal. Obeszlo sie bez klopotu poniewaz w zaparkowanym obok
    innym samochodzie siedzial czlowiek, ktory czekajac na wychodzaca z pracy
    swoja zone, widzial dokladnie cale zajscie. Mnie w samochodzie nie bylo, a
    dopiero wychodzac na parking czlowiek ten zwrocil mi uwage na moj samochod.
    Oczywiscie zglosilem fakt na policji. Nastepnie sprawa przed owczesnym
    jeszcze kolegium do spraw wykroczen , a poniewaz mojego swiadka wtedy nie
    bylo ,bo byl bodaj na urlopie za granica, to sprawa juz wtedy po uplywie
    czasu trafila do sadu grodzkiego( po nowemu ). Sprawca (nie byle kto bo
    lekarz) szedl w zaparte ze go tam nie moglo byc bo byl w tym czasie
    zupelnie gdzie indziej, jednak dostal bodajze 3000pln grzywny po probie
    zatajenia wysokosci zarobkow- dyskusja z sedzina i do tego zabrane prawko na
    6 m-cy za ucieczke z miejsca zdarzenia.

    Pozdrawiam
    S.