eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzerokość przejść w sklepachRe: Szerokość przejść w sklepach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed
    .tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szerokość przejść w sklepach
    Date: Wed, 17 Jan 2007 20:14:08 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <eolt3u$9gf$2@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <eoid2j$qrs$1@inews.gazeta.pl> <eoj58e$rk5$3@atlantis.news.tpi.pl>
    <45ad7e44$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: bpz220.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1169061822 9743 83.29.67.220 (17 Jan 2007 19:23:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Jan 2007 19:23:42 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:440454
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:45ad7e44$1@news.home.net.pl...

    > Znaczy się co? Uważasz, że jeśli klient spacerujący w części przeznaczonej
    > do obsługi klienta, wejdzie między półki a paletę w "przesmyk" o szerokości 1
    > metra i w sposób nieumyślny strąci towar, to jest to jego wina?

    Nie. Chyba, ze jest ponadgabarytowy i ma metr dwadzieścia przekroju. Natomiast
    będzie odpowiadał za postrącanie towaru, jak się uprze przejść między półkami
    przez szparę.

    > Sklep ma obowiązek tak zorganizować sprzedaż aby spełniać obowiązujące normy.
    > Jeśli oszczędzali na powieszchni, to niech teraz towar noszą w kartonach, a
    > nie wożą na paletach, lub uzupełniają braki w godzinach zamknięcia.

    Dokładanie tak, ale i te normy określają sensownie pewne parametry. Stojak w
    przejściu jest błędem, ale to nie znaczy, ze klient ma prawo wywracać półki, bo
    on postanowił akurat skosem przez sklep przejść.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1