  • Data: 2004-04-26 19:49:05
    Temat: Re: Szczyt w W-wie (może już było)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c6in5u$sa8$1@inews.gazeta.pl...

    > To moze poprzednie imprezy (ktore wymieniles) byly
    > rowniez organizowane z naruszeniem Konstytucji?
    >
    > Jesli ktos zabija i mowi, ze inni tez zabijali,
    > czy z tego powodu przestaje byc zabojca?

    Oczywiście, że fakt, iż poprzednie imprezy tak, a nie inaczej
    organizowano, nie wyklucza tego, iż robiono to nieprawnie. Ale tak
    naprawdę, to jedyną dla mnie wątpliwą kwestią są owe sprawdzane domów
    przed zabezpieczeniem. Dokąd domownicy wyrażają zgodę, to nie ma sprawy.
    Ale jak nie, to bez nakazu nie bardzo, a podstaw do wydania takiego nakazu
    również nie widzę.

    Po za tym, to jakiegoś naruszenia Konstytucji czy ustaw jakoś się nie mogę
    dopatrzyć.