  • Data: 2014-07-16 01:27:15
    Temat: Re: Szantaż, wyłudzenie?
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:53c5b4bb$0$2154$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dokąd osoba straszy pojęciem działańprawnych zmierzających do egzekucji -
    > chocby urojonej - należności,to nie jest to szantaż.
    Nie, straszy powiadomieniem kontrahentów oraz urzędów o różncyh sytuacjach,
    nie bardzo rozumiem też dlaczego miałbym być im winien. Dla mnie nie ma
    problemu gdy pisze, żądam X zł bo tak uważam, a jak nie to idę do sądu. Ale
    nie sytuacje typu żądam X zł bo jak nie to będe pisać donosy do urzędów oraz
    innych firm. To też nie jest szantaż?

    >Co do powiadamiania tego o tamtego, to również silnie zależy o czym i kogo
    >chce powiadamiać i na ile jesteśmy stanie dowieść, że celowo ma zamiar
    >kłamać.

    Już kłamie bo umowa była na inną kwote, a ta osoba oczekuje teraz znacznie
    wyższych pieniędzy. Ja wyrażam wolę zapłaty kwot z umowy. Poza tym mam
    dowody na inne kłamstwa, np. zdjęcia z fotoradarów w innym miejscu kraju w
    czasie gdy rzekomo wykonywała dla mnie zadania.