  • Data: 2009-09-02 06:50:10
    Temat: Re: Systemy informacji prawnej typu LEX
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 14:17:09 -0700, BK napisał(a):

> [...]

    (...)

    > Aye Lex jest najlepszy.

    Pewnie korzystacie z normalnych, "stacjonarnych" wersji Leksa, która jak
    sądzę -- i mam nadzieję -- nie została poddana zmianom, jakie niedawno
    została poddana wersja online.
    Niestety, WK produkt, który był siermiężny, ale działał przyzwoicie
    ulepszył i unowocześnił -- to chyba jakiś Ajaks itd. -- teraz jest tra-gi-
    czny.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd