eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSystem OEM a padniety dysk › Re: System OEM a padniety dysk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: System OEM a padniety dysk
    Date: Fri, 05 Jan 2007 17:33:39 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 22
    Message-ID: <enlul9$314$1@inews.gazeta.pl>
    References: <7...@n...onet.pl>
    <3...@n...lechistan.com> <en31hc$5q8$1@news.dialog.net.pl>
    <en36a6$8mp$1@nemesis.news.tpi.pl> <en3ll1$jq8$1@news.dialog.net.pl>
    <en3qaa$re9$1@atlantis.news.tpi.pl> <en5qh5$o8k$1@inews.gazeta.pl>
    <en5ra3$flt$1@nemesis.news.tpi.pl> <en6rs9$sfg$1@inews.gazeta.pl>
    <en7cfh$j7t$1@nemesis.news.tpi.pl> <en86bf$1bk$1@inews.gazeta.pl>
    <en8986$rhf$1@nemesis.news.tpi.pl> <en8a1i$dii$1@inews.gazeta.pl>
    <en8ie5$nq7$1@atlantis.news.tpi.pl> <en8p6e$b92$1@inews.gazeta.pl>
    <en8rh9$paq$1@atlantis.news.tpi.pl> <en8t8j$q0c$1@inews.gazeta.pl>
    <p...@o...wordpress.com>
    <en8vtq$5ua$1@inews.gazeta.pl>
    <p...@o...wordpress.com>
    <ende0b$sce$1@inews.gazeta.pl> <r...@n...lechistan.com>
    NNTP-Posting-Host: s44.zabrze.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1168014825 3108 213.227.67.172 (5 Jan 2007 16:33:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Jan 2007 16:33:45 +0000 (UTC)
    X-User: fisz
    In-Reply-To: <r...@n...lechistan.com>
    User-Agent: Thunderbird Mnenhy/0.7.4.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:437608
    [ ukryj nagłówki ]

    Andrzej Lawa wrote:
    > Piotr Kubiak wrote:
    >
    >>> Sprawdziłem w komentarzu do PA - Barta i Markiewicz piszą, że
    >>> "niezbędne do korzystania" należy rozumieć jako sytuację, w której
    >>> producent oprogramowania nie jest w stanie natychmiast dostarczyć innej
    >>> kopii.
    >> Czyli, w praktyce i w dobie Internetu dotyczy to chyba tylko sytuacji w
    >> której producent upadł/porzucił support do danego produktu.
    >>
    >
    > Brawo, brawo - a teraz opowiedz, geniuszu, jak sobie wyobrażasz
    > "natychmiastowe" dostarczenie kopii płytki z systemem w sytuacji kiedy

    Jak wynika z komentarza zacytowanego przez Olgierda, producent nie ma
    natychmiast dostarczyć, tylko być w stanie dostarczyć. Zapewniam że
    większość producentów jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak
    (chcesz do mnie napisać, to domyślisz się jak odszyfrować adres z nagłówka)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1