  • Data: 2006-12-29 12:28:30
    Temat: Re: System OEM a padniety dysk
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yankes wrote:
    > Kilka lat temu kupilem dysk wraz z systemem OEM Win 2000.
    > Teraz niestety dysk mi padl.
    > Czy moge nadal uzywac tego systemu czy musze wraz z nowym dyskiem
    > kupic nowy system?

    A dlaczego nie spytasz o to na infolinii MS Polska?

    +48 22 594 19 99

    Tylko nie próbuj mówić tamtejszym paniom niczego o "prawie cywilnym" i o
    fakcie, że stoi ono powyżej licencji Microsoftu, bo one "się tylko znają na
    licencjach oprogramowania firmy Microsoft" :) Wiem, bo sam dzwoniłem - w
    powyższej sprawie, zresztą, też.

    > Yankes

    Pozdrawiam -- Spook.

    --