  • Data: 2006-12-28 12:29:42
    Temat: Re: System OEM a padniety dysk
    Od: "Yeh" <y...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli w ramach gwarancji, to nie ma problemu, dalej mozesz uzytkowac
    > system zgodnie zlicencja.
    > Jesli po gwarancji, to teoretycznie powinienes zakupic nowego OEMa...
    >
    > O to wlasnie chodzi z tym OEM, ze jest o ponad polowe tanszy od BOXa, ze
    > ma pewne ograniczenia - przypisania do sprzetu. Cos za cos. Kupujesz
    > tanszy produkt, ale masz ograniczenie. Kupujesz BOXa i sie niczym nie
    > martwisz...
    oj... ja kupiłem OEM do kompa który już tracił gwarancje
    komp oczywiście padł ( płyta) zaraz gdy sie skonczyła
    i panienka z MS powiedziała że jeslli udowodnie że to serwis
    wymienił padniętą płytę to licencja przechodzi na nową płytę
    ale nie potrafiła odpowiedzieć czy moze to byc już inna platforma

    Jak ddla mnie MS utrudnia życie swymi machlojkami
    na innym komputerze ten sam zestaw wszystko legal.
    i po 4 reinstalce systemu nie umozliwia aktywacji.
    technicy z MS 10 razy kazali mi robic "repair" jak by to było
    antidotum na klucz
    i ciągle jest tak samo są bezradni!!!!
    a ja z ręką w gównie
    w koncu olałem i robie reinstalke co miesiąc :) z n-lite:D i
    wszystkim co potrzebuję:D
    Zdrówka