  • Data: 2004-05-02 09:18:16
    Temat: Re: Syjonisci polaczyli sie
    Od: "boukun" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > boukun,
    > przeciez przez nasza polska glupote jestesmy skazani na placenie haraczu,
    > nie zmienisz tego,
    >
    > ale ciesze sie ze w necie pojawiaja sie twoje posty,
    > bo to daje zawsze szerszy obraz pogladow,
    > a demokracja jest po to aby kazdy mogl mowic co chce,
    > i kazdy czytac co chce,

    Sam sie zdziwilem, ze po mojej krytyce telekomunikacji zaczeto przepuszczac
    moje wiadomosci. Niestety obecna manipulacja polega na tym, ze wyslane z
    serwera news.tpi.pl nie ukazuja sie one teraz na serwerach onetu i innych.

    > zydzi niestety pewnie sa wyzej ewolucyjnie od pozostalych,
    > stad tak latwo udaje im sie manipulowac pozostalymi,

    Zydom wydaje sie, ze jak tylko ich narod bedzie rzadzil swiatem, bedzie
    sprawiedliwie. Jest to sprawiedliwosc tylko dla Zydow. Niedawno nawet w
    polskojezycznej TVP pokazywano program, w ktorym informowano, ze na studia
    prawnicze latwiej dostaja sie dzieci prawnikow. Klany rodzinne maja zapewnione
    stanowiska, a kto jest z regoly prawnikiem nie musze chyba przytaczac.

    boukun