    From: e...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Swiatlowod TPSA przez moje grunty!
    Date: 22 Apr 2006 11:13:37 -0700

    I sie sprawa niemal sama rozwiazala :D

    Przybyl ten facet z firmy, ktory okazal sie byc geodeta i powiedzial,
    ze TPSA wytycza nowa trase (zanim nawet ja powiedzialem, ze oczekuje
    wiecej niz 2 tys zlotych!). Facet sie nie mogl nadziwic paru rzeczom:

    1. Dlaczego TPSA naraza sie na ooogromne (jak sam powiedzial) koszty
    zwiazane z wytyczeniem nowej trasy? Moja odpowiedz: Bo nie chce tworzyc
    precedensu, tak zeby nie musiec pozniej placic innym ludziom.

    2. Nie mogl sie nadziwic temu, ze w ogole wiedzialem o takim przepisie
    prawnym, ktory nakazuje odplatnosc za polozenie swiatlowodu. (na calej
    trasie okazalem sie byc JEDYNYM (sic!), ktory stawil opor, a oni od
    razu zmieniaja cala trase (nie chcac zaplacic nawet marnych 2000 zl.)

    Najciekawsze jest to, ze jak mi sie wydaje, nowa trasa nie moze
    przebiec inaczej jak przez chociaz najmniejszy fragment mojego pola :D
    A wtedy to im zaspiewam tyle, ze sie nie pozbieraja. I nie robie tego,
    bo jestem pieniaczem czy chce sie nachapac - mam dosc pieniedzy - tylko
    robie to, bo mam dosc bycia traktowanym jak smiec. Wyobrazcie sobie, ze
    facet nie chcial mi dzis znowu dac umowy do obejrzenia!

    Zobaczymy jak wytycza nowa trase :-) A ja, dla zasady, chyba zabiore
    sie za te 14 slupow telekomunikacyjnych, ktore stoja na moim terenie, a
    ktorych nie ma w ksiegach wieczystych.

    pozdr.,
    michal