  • Data: 2006-04-21 18:25:40
    Temat: Re: Swiatlowod TPSA przez moje grunty!
    Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Apr 2006 11:42:19 +0200, Herbi <z...@o...pl> wrote:

    > ROTFL
    > Walnij se barana z rozpędu !!!

    moze sam sobie walnij? chociaz po tonie twojej wypowiedzi wnioskuje ze
    robisz to regularnie nie bez wplywu na psychike :d

    > Podam Ci przykład w którym "pomogłem" koledze z pracy (...)

    niech zgadne: kolejny sfrustrowany 'prawnik' bez aplikacji? :p
    podobny do tych, ktorzy w biurze doradztwa prawnego pewnej znajomej
    napisali testament? za jedyne 200 pln? ktory ma wartosc niewiele wieksza
    od kawalka papieru toaletowego? :d

    OPERA for MAC OS X