  • Data: 2008-07-05 13:57:43
    Temat: Re: Światła mijania przez cały rok
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g4nr5t$ou3$2@news.dialog.net.pl...

    > Jeśli zostanie ustalone, że w jakimś okresie można tych świateł nie
    > używać, to ja postuluję, wzorem halogenów, żeby to był zapis typu: nie
    > wolno używać.

    A jak wg Ciebie taki zapis mialby wygladac? Jak slonce swieci nie uzywamy,
    ale jak sa chmury to juz mozna? Albo jesli pada deszcz w ilosci 0,1mm/m^2/h
    to jeszcze nie trzeba, ale jesli juz 0,2mm to jest obowiazek wlaczyc?
    Dopoki ludzie nie naucza sie uzywac swiatel z glowa i wlaczac ich wtedy
    kiedy naprawde jest to konieczne (opady atmosferyczne, niedostateczna
    widocznosc) to ja bym im raczej nie dawal mozliwosci jezdzenia bez
    wlaczonych swiatel. Bo jak widzialem takich, co to o godz 6 rano kiedy ledwo
    co sie rozjasnialo a oni juz bez swiatel jechali to az sie we mnie gotowalo.

    Qkam