  • Data: 2008-07-06 13:17:45
    Temat: Re: Światła mijania przez cały rok
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g4qg1m$csb$2@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

> [...]
    Ja ci wierzę. Nie wiem jak teraz wyglądają badania wzroku dla kandydatów na
    kierowców i czy w ramach badań przeprowadzane są psychotesty i badania
    szybkości reakcji, koordynacji ruchowej itp.. Kiedy robiłem prawko to nic
    takiego nie było.
    Potem, jak robiłem licencję, to mnie tak przemaglowali, że się wściekałem.
    Dziś uważam, że powinno się takie sito robić rutynowo kandydatom na
    kierowców tzw. "zwykłych" (no, może nie aż tak ostro ale jednak).
    Gwarantuję mniejsze korki.

    --
    Jotte