  • Data: 2015-12-09 20:49:40
    Temat: Re: Światła Skandynawskie w Polsce
    Od: on <o...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyznam się, że nie wiem co o tym myśleć. Mogę używać za dnia tych
    > świateł czy też nie mogę?

    To ja odpowiem tak. W moim samochodzie było tak ustawione fabrycznie.
    Nie ma (oficjalnie) możliwości zmiany tych ustawień przez użytkownika.
    Producent tak zrobił, to zakładam, że tak ma być.
    To producent wie w jakiej konfiguracji homologował samochód i to do
    niego należy dostarczanie pojazdów zgodnych z przepisami.

    Nie wiem natomiast dlaczego chcesz zmieniać te ustawienia u siebie.
    Prądu wiele nie zaoszczędzisz. Trwałość żarówek też nie jest chyba
    wielkim argumentem. Mnie czasem wkurzają samochody nie oświetlone z tyłu
    jadące wieczorem na "światłach dziennych", choć wiem, że też tak mam.