  • Data: 2004-06-25 15:34:57
    Temat: Re: "Świat ksiazki" regulamin
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cbhf6m$n7a$1@news.onet.pl...

    > A przy okazji - jest jakaś sankcja za niezamówienie, bo jeśli nie, to
    > można się tak długo bawić :)

    Nie ma, chyba że karą jest wykluczenie z tego elitarnego klubu:-)

    > moim zdaniem, z uwzględnieniem art.385§2 kc, możesz wypowiedzieć w
    > każdym momencie

    No to teraz tak sobie myślę. Mają jakąś promocję dla nowowstępujących.
    Mozesz zamówić 2 ksiązki za każdą płacac 10zl plus wybrać 3 lub prezent [
    pare rzeczy do wyboru] oszczędzasz na tym jakies 70 do 100zl w zaleznosci
    od tego jakie ksiazki wybierzesz. Przysylają Ci paczuszkę - płacisz ok 20 zl
    i wymawiasz członkowstwo:-) I to zanim dostaniesz pierwszy katalog:-)

    HaNkA