  • Data: 2004-06-25 12:23:49
    Temat: Re: "Świat ksiazki" regulamin
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    :
    : Własnie sobie czytam regulamin "Świata książki" i zainteresował mnie taki
    : fragment "Członkowie Klubu otrzymują bezpłatnie 5 magazynów klubowych w
    roku
    : oraz oferty specjalne. Z każdego z 5-ciu magazynów wystarczy zamówić jeden
    : dowolny artykuł. W przypadku braku zamówienia w przewidzianym terminie,
    : zostanie przesłana Książka Sezonu - tytuł szczególnie rekomendowany w
    danym
    : magazynie klubowym. " I teraz to co mnie ciekawi - rozumiem że oni mi tę
    : ksiązkę prześlą ale czy to znaczy że ja ją muszę kupić?:-) Mogę jej tak po
    : prostu nie odebrać? Nie zamawiałam więc nie chcę? Czy muszę wziąc ale np
    : odesłać w ciągu 10 dni bez podawania przyczyn?:-)

    Bylem kilk lat temu w tym klubie, 2 ksiazki kupilem za zlotowke :)
    2 nastepne chyba wybralem z katalogu, raz nie zdazylem, ale coz
    fajna byla wiec wzialem, a pozniej po porstu przestalem odbierac i reagowac
    na pisma,
    az wkoncu sie ode mnie odczepili :) oczywiscie juz umowa wygasla, minelo
    chyba z 5 lat :)

    :
    : HaNkA
    :