    From: Grandalf <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Date: Sun, 29 May 2005 09:01:51 +0200
    Sender: g...@o...pl@aew46.internetdsl.tpnet.pl

    lukasz sczygiel napisał(a):

    > To dlaczego z gory zakladasz, ze Naukowcy sie myla a znawcy Biblii nie?
    > Tylko nie pisz ze tak nie robisz. Przeczytaj swoje wypowiedzi, z nich to
    > wrecz bije w oczy.

    NIe sądze, że nie myślą. Tylko ta nauka jest tak rozwlekłą dziedziną, że
    dużo łatwiej o błąd.

    > Teoria ewolucji mowi nie tylko o tym, pozatym nie jest to kompletna
    > teoria mimo ze jest juz dosyc stara. Z drugiej strony jej wiek pokazuje
    > ze jednak nie mozna tak latwo jej obalic.

    1. nie ma na tą teorie dobitnych dowodów
    2. ludziom jest łatwiej w nią wierzyć bo wtedy mierniki Boże nie muszą
    być spełniane, skoro go nie ma. Idą na łatwizne

    > Znowu to samo. W poprzednim poscie napisalem na samym koncu co sadze na
    > temat takiej dyskusji.
    > Kiedy brakuje ci argumentow sypiesz jakims truizmem. Zolta kartka.

    Bez komentarza

    > :) <-usmiech ironiczny.
    > Od jakichs kilku dni prowadze te dyskusje do przodu logicznie wywodzac
    > mysli i kiedy dochodzi do sytuacji w ktorej moglbys po prostu przyznac
    > "nie wiem" albo po prostu przyznac ze cos co robia SJ moglo by zostac
    > zmienione to odpowiadasz jakims truizmem w stylu:

    > Z mojej strony to jest EOT, poniewaz ty nie chcesz dyskutowac.
    > Moim zdaniem, dyskusja dla Ciebie oznacza tyle ze na koniec dyskusji
    > twoj adwersarz stwierdza "masz racje! jak moglem tego nie widziec!".
    > Natomiast Ty, chocby cie przypalali zywym ogniem nie przyznasz ze jednak
> [...]

    Heh. Tak sobie to tłumacz. Już pare razy przyznałem Ci racje, tylko nie
    proś żebym Ci to pokazywał bo Cie wyśmieje, ale w pewnych sprawach nie
    moge bo się nie zgadzam.

    > Z mojej strony EOT i mozesz sobie to tlumaczyc jak ci sie podoba. Google
    > trzyma te dyskusje i bedzie ja trzymac dlugo wiec kazdy kto tylko chce
    > sobie osadzi sam.

    Właśnie.

    > A grupa p.s.p sobie odetchnie bo ta cala dyskusja byla NTG a nasz
    > oswiecony kolega nie ujawnil odpowiedzi na pytanie zadane w pierwszym
    > poscie...

    Już nie pamiętam kto był autorem wątku, ale jemu zaproponowałem, że moge
    mu pomóc. nie odezwał się więc chyba sobie poradził. Więc po co miałem
    pisać.

    Najlepiej zakończyć temat i zwalić wszystko na przemówce. Bo do czego
    miałem Ci przyznać racje? To ewolucji? Nigdy w życiu nie popre tych
    bajek. Tylko mi nie pisze, że Biblia to też bajki, bo znowu Cię
    wyśmieje. Jest mase dowodów na jej autentyczność. Ale jeśli EOT to
    pozdrawiam i wszystkiego dobrego.

    --
    Nie chcesz płacić prowizji? To nie płać na www.swistak.pl
    Nie masz konta? To załóż. Rejestracja trwa 2 min,