  • Data: 2008-02-28 20:35:58
    Temat: Re: Swiadectwo maturalne
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Było już kilka razy w na tej grupie - art. 276 kodeksu karnego. Z tym, że
    > tu trzeba wziąć poprawkę na fakt, że niekoniecznie muszą Twoje dokumenty
    > przez te wszystkie lata przechowywać na biurku i chwilę może im zająć ich
    > znalezienie.

    Sorry za powielanie tematu, nie wyszukałem;-(, ale jesli juz watek
    jest...

    - moj argument, ze to moj dokument i nie maja prawa go przetrzymywac,
    na pani z dziekanatu nie robi wrazenia
    - pani odnalazla moja teczke w archiwum
    - pani stwierdzila, ze legitymacja to druk scislego zarachowania, na
    moja odpowiedz, ze nawet ksiege drukow scislego zarachowania
    przechowuje sie 5 lat, odparla, ze musi miec moja teczke zamknieta i
    koniec
    - pani stwiedzila, ze byla u dziekana i on potwierdzil jej slowa
    - pani stwiedzila, ze moze mi wydac poswiadczony odpis mojego
    swiadectwa....

    Mam mozliwosc odebrania swiadectwa tylko jutro. Poniewaz wyglada, ze
    przejscie na forme pisemna z uzywaniem art. kodeksu karnego, spowoduje
    przejscie na "ustawowy" czas odpowiedzi, cos jak kopanie sie z koniem,
    czyli nie bede mogl odebrac, poprosze o ostnia porade. Jakiego
    argumentu uzyc, zeby swiadectwo wyslali mi do na adres domowy.

    Pozdrawiam i dzieki