  • Data: 2009-12-01 12:44:42
    Temat: Re: Surogatki
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 1, 1:36 pm, "Krzysztof" <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Mi raczej zalezy na uzyskaniu opini czy tego typu sprawy - wlasnie ze wzgledu na
    > ilosc zmiennych - bylyby z gory skazane na niepowodzenie, byc moze wlasnie jest
    > to powod dla ktorego sie nie zdarzaja

    Takie uogolnienie bedzie z gruntu rzeczy bledne [tzn. zalozenie, ze
    takie sprawy z gory skazane sa na niepowodzenie] bo zawsze po
    wszczeciu postepowania matka dreczona wyrzutami sumienia moze sie
    przyznac i zlozyc wniosek o ukaranie bez przeprowadzania rozprawy :)
    Taka mozliwosc jest [teoretycznie] ;)

    > innymi slowy wiem ze kazda sprawa sadowa jest inna i jest rozpatrywana
    > indywidualnie, mnie natomiast interesuja przypadki dosc wyjatkowe np czy mozna
    > oskarzyc/pozwac partnera za to ze np chrapie w nocy przez co powoduje
    > permanentne niewyspanie a co za tym idzie np nastepnstwa zdrowotne
    >
    > wiem ze Polska jest krajem w ktorym prawo jest bardziej zdroworozsadkowe tzn na
    > dzien dzisijszy nikt nie uzywa do wyjasniania bzdur,

    ;-)

    > ja jednak interesuje sie
    > sprawami glownie w USA ze wzgledu ze tam ludzie pozywaja sie za wszystko i co
    > wiecej czesto wygrywaja sprawy ktore z punktu widzenia np prawa polskiego sa po
    > prostu bzdurne np o to chrapanie, rozwod dziecka z wlasnymi rodzicami itd.

    Hmm jesli sie interesujesz prawem w USA to tu pewnie nie ma za wielu
    specow-praktykow :) :) :) Ale generalnie mozesz zalozyc, ze w USA
    mozna pozwac wszystkich za wszystko. Jesli interesuje Cie to od strony
    "popularnej" to zawsze mozna poczytac ich thrillery-sadowe typu
    Apelacja czy Lawa przysieglych to w takiej bardzo przystepnej formie
    bedziesz mia przedstawiony ten ich cyrk zwany sadem :) A jak Cie
    interesuje to od strony naukowo-prawnej to trzeba grzac po literature
    fachowa najlepiej na jakis wydzial prawa :)