  • Data: 2006-02-20 21:44:18
    Temat: Re: Stypendia naukowe w wyzszych uczelniach
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to chyba czeste zjawisko
    > sam czekam na stypendium za luty, styczen i grudzien...
    > a jesli chodzi o oplaty (czesne) za szkole to scigaja !! i pilnuja
    > odsetek...

    Hmm.
    Tym bardziej zacheca mnie to do wniesienia jakiejs skargi. (mimo braku wiary
    w jej skutecznosc :) Ja rozumiem ze uczelnia moze miec problemy ze zdobyciem
    kasy, ale na dobra sprawe co mnie to obchodzi?
    Czy przyznanie stypendiow funkcjonuje jako zwykla umowa? A jesli tak to
    miedzy kim? Studentem a uczelnia czy studentem a panstwem?

    pozdrawiam
    Wizard