    From: Szerr <s...@g...peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Styl życia, a szkoła
    Date: Tue, 14 Nov 2006 20:30:49 +0100

    Dnia Tue, 14 Nov 2006 11:23:44 +0100, Jasko Bartnik w wiadomości
    <news:op.tiz4hurza2iefb@sempron> napisał(a):

    > Tak. I jak zawsze - protestowac moze, bo takie jego prawo. Ja moge
    > protestowac przeciwko palaczom na przystankach ... ale moje poglady prawa
    > nie stanowia.

    Skupię się tylko na moim pytaniu głównym. Na pewno dobrze Cię rozumiem?
    Twoim zdaniem jadę z małoletnimi uczniami na wycieczkę do Warszawy,
    zatrzymujemy się na parkingu, a uczeń w majestacie prawa wsiada potem do
    autokaru innej wycieczki jadącej do Łodzi, bo zapoznał właśnie ładną
    koleżankę. Na pytanie nauczyciela odpowiada, że konstytucja gwarantuje mu
    swobodne poruszanie się po terytorium RP. To masz na myśli? Może uczeń tak?

    --
    Sz.