  • Data: 2005-10-05 17:42:23
    Temat: Re: Studia, likwidacja kierunku na drugim roku
    Od: Marcin <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Płaskowicki wrote:

    > Jak to nie istniejecie? Przyszło jakieś pismo?

    Nie mamy planu. Nie mamy zajęć. Mówią nam, że nie istniejemy. Oficjalnie
    pisama nie dostaliśmy.

    > Ja bym najpierw spróbował porozmawiać z dziekanem może on coś wyjaśni.

    Próbowaliśmy i próbujemy, ale unikają nas, albo dają sprzeczne
    informacje, tzn. dziekan i jego zastępczyni. Przesłanie jest jednak
    takie, sami przepiszcie sie na magisterkę, albo weźcie dziekankę, tylko
    nie zawracajcie nam głowy, roku dla was nie utowrzymy.

    > Jak nie, to napisz do mnie, chętnie pomogę -- jestem ze Szczecina i
    > kończyłem między innymi ten Wydział...

    Dziękuje. Jak nic nie wskóramy to się z pewnością odezwę.