  • Data: 2008-10-07 21:50:35
    Temat: Re: Strzelanie z wiatrowki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gcgl4c$ljj$1@inews.gazeta.pl...

    > Z KBKS-u spokojnie z 50m jedynkę z zębów wybijam... wraz z tylnią częścią
    > głowy.

    Ale na 100 metrach, to już tego wyczynu nie powtórzysz. To znaczy, jeśli
    trafisz, to krzywdę zrobisz, ale nie zakładał bym się, czy z dokładnością
    do kilku milimetrów - prawdopodobne byłoby założenie trafienia w monetę 5
    zł. Pocisk jest lekki i już ma spory (jak na broń sportową!) rozrzut. Dalej
    jest tylko gorzej. Najdalej w życiu próbowałem strzelać z kbks-u na 300
    metrów, ale to było mniej więcej tego typu strzelanie, co z kiepskiej
    wiatrówki na 50 metrów. Strzelanie do tarczy nie miało większego sensu
    praktycznego. Strzelaliśmy do metalowych figur "na słuch", bo pocisk nie
    przebijał tej 2-3 milimetrowej blachy.