  • Data: 2010-06-08 14:43:09
    Temat: Re: Strzelanie na strzelnicy - zezwolenie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:huli5t$nm2$1@news.dialog.net.pl...

    > To kwestia podejścia do semantyki. Biorąc pod uwagę definicję słownikową
    > myślistwa (łowiectwa) ze sportem nie ma ono nic wspólnego. Choć może ja
    > przejawiam w tej materii jeszcze dalej idącą ortodoksję.

    Dlatego też wprowadzono te konkurencje sportowe.

    > Wiem. Skoro to takie niewinne, to czemu by nie poczynić konkurencji
    > strzelania do sylwetki biegnącego Murzyna lub przemykającego się Żyda?

    Do "Murzyna" strzelałem, choć nazywa się to w slangu Francuzem, od twórców
    tej tarczy. Nie wiem czym miałby się charakteryzować Żyd, ale jeśli to mają
    być pejsy, to nie stoi nic na przeszkodzie, by domalować Francuzowi. tylko
    po co?

    > Czyżby taki sport był niedobry?

    Ależ istnieje.

    > Są też i tacy którzy bezwzględnie przeciwni są przemocy w grach video,
    > choć to przecież już zupełny unreal (nomen omen).
    > Tak sobie tylko dywaguję...

    Ale w Wojsku czy Policji musisz ludzi przygotować na strzelanie do
    człowieka. Oczywiście to ostateczność, ale miałem już okazję widzieć, jak w
    szoku przy realnym strzelaniu cuda się działy. Łącznie z rozłozeniem broni
    jak do czyszczenia zamiast przeładowaniem. Pierwszy raz się pamięta na całe
    życie.