  • Data: 2006-12-17 21:08:02
    Temat: Re: Strona z plikami MP3
    Od: "Joy" <z...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@g...com> napisał w wiadomości

    >Witam serdecznie!!!
    Witam.

    >Oczywiscie na stronie znajdowała by się informacja że pliki muszą
    >zostać usunięte po 24 godzinach.

    Nie wiem skąd przekonanie ze taki głupawy zapis znieba załawi wszystko.

    Porady typu zamieść plik na serwerze zagranicznym są nietrafne. To nic nie
    da.

    Jeśli są to poratale/serwisy dość duże to lepiej zrobić to na legalu. napisz
    pismo do zaiks z zapytaniem dokładnie jak oni to widzą, ale poza zaiks jest
    jeszcze dużo złodziejskich firm zajmujacych sie prawami autorskimi, która
    jak zechca mogą chcieć swoje. Są to min. ZPAV, STOART itp. Ostatnią
    możliwościa jest podpisanie umowy indywidualnie z danymi artystami. Musi to
    być umowa na papierze anie jakiś maila czy coś.

    Prawo jest na tyle porypane, że wśród wielu stacji internetowych jest
    zalewdwie kilka (można policzyć na palcach rąk), które opłacają w/w
    organizacje.

    Zapewne słyszeliscie ostatnio głośną akcję zorganizowaną przeciw Stacji
    Rebelia.pl?

    Jeśli nie to zapraszam do lektury wujka google.pl :)

    >Pozdrawiam serdecznie i czekam Mateusz

    Pozdrawiam, Joy !!
    www.lubclub.pl | www.feelthehouse.pl !!! /|\/|\/|\ GG: 597291
    http://www.VCP.pl <=-=> www.rebelia.pl - R'N'R Cię zbawi!